Wednesday, March 09, 2011

Suntikan HPV.. -_______-"

assalammualaikum..
yeayeayea.. dh inject.. sukenyer.. juz tinggal 2 dos jer agy.. hehehe.. mase kene pnggil gi dewan, aku m'gigil beb.. takut gegiler.. tapi.. aku kuatkan semangat aku.. aku ingat agy abah ckp.. juz bygkan owg yg awk suke ade dpan mata.. pikir yg best2 jerk.. so, aku pon pikir r artis nazim othman ade dpan aku.. ngeee... hehehe..


handsomenyer diaaaaaa... heheh

mase aku pikir dia ade kat dpan aku, tup tup, nurse dh inject.. act, x saket pon.. owg yg ckp sakit uh sbb dlm otak dia, sblum dia inject uh.. dia dh pikir sakit sakit sakit.. so, automatik r dia jdi sakit.. bile kengkawan aku yg lum wat uh tnye sakit ke x.. aku ckp best.. sedap.. siyez aku ckp sedap..tapi dorg x caye pon..lntak r korg if nk caye ke x..ermm.. ade yg siap ckp agy.. bile masuk jarum x sakit.. bile tarik bru sakit.. tapi aku x rase pon semua uh.. masuk ke.. tarik ke.. dua2 x rase.. 2 r.. bygkan nazim othman nie.. hehe..first2 uh mmg r x sakit.. tapi bile lame skit.. time dh nk blik uh.. bru terasa lenguh2 r.. denyut2 r.. kebas2 r.. semua rase.. tpi tahan je r..biase r tu kan.. naseb baek nurse uh x kejam mcm nurse yg kat bwh ni.. hahah.. ngeee..;p


ok r.. nothing more to say.. pen off!! ;)

2 comments:

  1. amboi!!aina gatal;p

    ReplyDelete
  2. hahaha.. x salah kalau skali skala.. hehe.. ;)

    ReplyDelete