Thursday, May 12, 2011

sampai bile nak abes ? !!


hurm... ko ni.. x suda" nk wat aku tension kan.. aku penat dh lah.. kalu selalu mcm ni.. boley jdi giler aku tahu x ?!!..  ape salah aku smpai ko asyik nk buat aku je... aku x kacau ko.. so, x yah lh kacau aku.. pasal dulu uh.. dh lme aku lupe r.. ko datang balek kat aku pastu nak ungkit citer dulu lh.. nk cari pasal nan aku lh.. ntah exam mid-year ni aku boley concentrate ke tidak.. if any subject i failed.. that's all ur fault.. ingat tu ! sudah" lah tu buat aku.. aku dah x tahan lh.. 
aku nk tnye something kat ko wahai manusia... kau ni xde kerja lain ke selain nk mengaibkan nama org lain.. 
dah lh ko tulis lahanat lh.. sial lh.. n bhase" kesat kat wall aku.. wei.. ko pikir.. wall fb aku uh.. tmpat kau nk keluarkan semua bhase" kesat ke ? kepala otak ko ! hah.. kan dh kene sekali.. ni dah kire aku dh geram tahap maksimum.. 

p/s : oit manusia.. buat" lh bertaubat lah yeeee.. sementara masih sempat.. ;p

LILO

No comments:

Post a Comment